БЛОК П’ЯТИЙ. ЗУСТРІЧ ТРЕТЯ. ДЖЕРЕЛО ВОДИ ЖИВОЇ

Читай також

  • БЛОК СЬОМИЙ. ЗУСТРІЧ ДРУГА. ФІНІШ – ЦЕ ПО СУТІ СТАРТ
  • БЛОК СЬОМИЙ. ЗУСТРІЧ ПЕРША. НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ
  • БЛОК ШОСТИЙ. ЗУСТРІЧ ТРЕТЯ. ОВЕЧКИ ХРИСТОВІ, АЛЕ НЕ СТАДО
    • Оціни

          БЛОК П’ЯТИЙ. ЗУСТРІЧ ТРЕТЯ. ДЖЕРЕЛО ВОДИ ЖИВОЇ

          Слоган:

          «Я спраглому дам даром від джерела води життя» (Одкр 21,6)

          Талісман: 

          Моряк Попай

          Біблійний уривок:

          Йоан 4, 7-14

          Мета:

          Розповісти про Боже Об’явлення як джерело нашого натхнення, яке дарує нам життя, а не являється лише бездушним і мертвим набором букв і правил.

          Дискусійне питання:

          Святе Письмо було написане близько дві тисячі років тому і було звернене до людей, які жили в тому суспільстві. Багато речей зараз, у сучасному суспільстві вже не актуальні (наприклад, апостоли лояльно ставились до рабства та ставили жінку в залежне становище від чоловіка, що для сучасної людини неприйнятно). То, може нам варто відкинути певні частини Святого Письма або змодернізувати їх?

           

          Джерела для катехизації:

          Біблійне читання - Йоан 4, 7-14
          Катехизм УГКЦ «Христос - наша Пасха», 38-42
          Диякон Михаїл Першин, Рабство в Біблії (рос.)
          И. Свенцицкая, Женщина в раннем христианстве (рос.)

           

          Рекомендований порядок проведення катехизації:

          1Відразу на самому початку зустрічі (після молитви, звісно ж), варто розпочати дискусію. Сформулювати її можна безпосередньо так само, як вона подана вище, без додаткових роз’яснень і вступів.

          2Праця в групах: ділимося на дві групи. Кожна з яких отримує завдання. Одна команді повинна захистити позицію Святого Письма як основного джерела для людського щастя та спасіння, а інша повинна заперечити і навести інші аргументи і способи.

          (Якщо одне із наведених у дискусійному питанні проблем виявиться болісним для слухачів, допомогти Вам можуть статті, наведені в джерелах для катехизації та усвідомлення того, що Бог та богонатхненні автори не заохочували та не впроваджували рабство й сексизм, а намагалися врегулювати їх так, аби вони якнайменше суперечили Закону Божому і поступово поступились законам рівності й любові: рабство зробили значно м’якшим і тимчасовим, а жінки, хоч і не мали права навчати в церкві, але все ж були рівноправними із чоловіками у подружжі.)

          3Розв’язок для дискусійного питання можна знайти у сцені зустрічі Ісуса з самарянкою (Йо 4,7-14), де Ісус говорить у таємничий спосіб про якусь «воду живу», яка здатна затамувати будь-яку справу. Цією водою було Його Слово, яке передане нам через його учнів – апостолів.

          Якщо Слово Боже є не мертвим, а живим, то воно здатне  сказати щось для будь-якого покоління, за яких соціальних умов вони б не жили.

          4Святе Письмо писалось живими людьми, які жили у світі, відмінному від нашого, серед різних соціальних реалій, і описували там не лише ідеальний стан життя, але і той, у якому доводилось жити, той, у якому панувало чимало упереджень і з якими потрібно було уживатись і давати раду. Але крім того, оскільки писали Святе Письмо живі люди, такі ж, як і ми, їхнє свідчення є справжньою криницею духовного досвіду людства, який апостоли передали своїм нащадкам, бажаючи в першу чергу ділитись і радити, а не наставляти.

          5Молитва:

          Псалом 19 (18)

           

          Знайшов помилку? Допоможи виправити! Виділи фрагмент тексту та натисни Ctrl+Enter.

          Читай також

        • БЛОК СЬОМИЙ. ЗУСТРІЧ ДРУГА. ФІНІШ – ЦЕ ПО СУТІ СТАРТ
        • БЛОК СЬОМИЙ. ЗУСТРІЧ ПЕРША. НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ
        • БЛОК ШОСТИЙ. ЗУСТРІЧ ТРЕТЯ. ОВЕЧКИ ХРИСТОВІ, АЛЕ НЕ СТАДО
          • Оціни

               

               

              Підпишись на новини

              Напиши відгук