Євхаристійне чудо: частичка – серцева тканина вмираючої людини

Читай також

  • Отець-доктор Іван Гобела: «Великий піст ― час для нашого преображення і Канон Святителя Андрея Критського в цьому нам допоможе»
  • Три етапи, щоб увійти у Великий Піст
  • А ти сьогодні бачив Бога?
        • Євхаристійне чудо: частичка – серцева тканина вмираючої людини

          Лабораторні аналізи підтвердили, що структура волокон серцевого м’язу та структура хліба переплітаються у спосіб, який неможливо відтворити людськими засобами.

          Щодня на вівтарях католицьких храмів усього світу відбувається найбільше можливе чудо: перетворення хліба і вина на справжнє Тіло і Кров Христа.

          Однак, коли ми приймаємо Причастя, ми можемо торкнутись його істинної природи лише нашою вірою, бо наші сенсори сприймають лише хліб і вино, які фізично не змінюються під час освячення.

          Тож, що трапилось у польському місті Сокулка?

          Це була неділя, 12 жовтня 2008 року, через два тижні після беатифікації слуги Божого о. Міхала Сопоцько.

          Під час Літургії, що відправлялась на парафії св. Антонія в Сокулці, о 8:30 год. освячена гостія випала з рук священика, коли він роздавав Причастя поблизу вівтаря. Священик перервав процес уділення Причастя, підняв гостію і, відповідно до літургійних норм, поклав її у невелику посудину з водою – ту, що знаходиться біля дарохранильниці і в якій священик може помити руки після уділення Причастя. Очікувалось, що гостія розчиниться у воді, а згодом її відповідно утилізують.

          Сестра Юлія Дубовска зі згромадження Євхаристійних сестер була відповідальною за захристію на парафії. Наприкінці Літургії, на прохання пароха о. Станіслава Ґнєдзєйко, вона перелила воду з гостією в іншу посудину. Знаючи, що для того, щоб освячена гостія розчинилась, потрібно трохи часу, вона поклала нову посудину в сейф парафіяльної захристії. Лише вона і парох мали ключі до сейфу.

          Через тиждень, 19 жовтня, в Неділю Місій, коли парох запитав її в якому стані перебуває гостія, сестра Юлія пішла до сейфу. Коли вона відчинила двері, то відчула ніжний запах прісного хліба. Коли вона відкрила посудину, то побачила посередині гостії – яка була ще переважно неушкодженою – криву яскраво-червону пляму, схожу на пляму крові: живу частинку тіла. В той же час колір води не змінився.

          Сестра одразу повідомила священику, котрий покликав інших священиків з парафії та одного гостя-місіонера о. Ришарда Ґоровскі. Усі вони були вражені побаченим.

          Враховуючи важливість цієї події, вони нікому нічого не розповідали про неї; це була освячена гостія, яка, силою слів Христа на Тайній Вечері, була дійсно Його Тілом. З людської точки зору, на той момент було важко визначити чи змінена форма гостії була результатом органічного розвитку, хімічної реакції чи якоїсь іншої причини.

          Вони неодмінно повідомили Архиєпископа-Митрополита Білостоку Едварда Озоровскі, котрий приїхав до Сокулки з канцлером та іншими представниками курії. Усі вони були глибоко зворушені тим, що побачили. Архиєпископ наказав охороняти гостію до того часу, поки вони побачать, що відбуватиметься далі.

          29 жовтня посудину з гостією перенесли до каплиці Божого Милосердя та помістили в дарохранильниці. Наступного дня, за рішенням Архиєпископа, гостію витягнули з води і помістили на шматок корпоралу, а потім знову заховали до дарохранильниці. Таким чином гостію зберігали три роки, аж поки урочисто не перенесли її до охраму 2 жовтня 2011 року. Впродовж першого року її зберігали в таємниці. В цей час церковні представники роздумували над тим, що робити, оскільки мали справу зі знаком від Бога, який слід було відчитати.

          До середини січня 2009 року змінений фрагмент гостії природньо висох та залишився схожим на пляму чи згусток крові; з того часу вигляд гостії не змінився.

          Того ж місяця архиєпископ розпорядився провести гістопатологічне дослідження гостії. 30 березня він створив церковну комісію, яка мала вивчати це явище.

          Частинку зміненої гостії було відібрано для аналізу, який незалежно проводили двоє експертів – проф. Марія Собанєц-Лотовска та проф. Станіслав Сулковскі – для того, щоб переконатись у достовірності результатів. Обоє професорів є гістопатологами Медичного університету Білостоку. Дослідження проводились у Відділі патоморфології університету.

          Робота спеціалістів відбувалась у відповідності до наукових норм та зобов’язань стосовно аналізу будь-яких наукових проблем, відповідно до вказівок Комітету наукової етики Польської академії наук. Усі дослідження ретельно описувались та фотографувались. Завершену документацію передали Митрополичій курії Білостоку.

          Коли зразки взяли для аналізу, нерозчинена частина гостії зробилась вбудованою в тканину. Однак, слід червоної крові був натільки ж чистим, як до і того. Ця трансформована частина гостії була сухою і крихкою, нерозривно переплетена з рештою фрагменту, що зберіг форму хліба. Взятого фрагменту гостії було достатньо для порведення усіх необхідних досліджень.

          Результати обох незалежних досліджень цілком відповідали одні одним. Вони постановили, що структура переміненого фрагменту гостії є ідентичною до міокарду (серцевої тканини) живої особи, що помирає.

          Структура волокон серцевого м’язу глибоко переплітається із структурою хліба у спосіб, який неможливо досягнути людськими засобами, йдеться у заяві проф. Марії Собанєц-Лотовскої.

          Дослідження підтвердили, що до освяченої гостії не було доданої іншої субстанції; більше того, частина гостії набула форми серцевого м’язу особи, що близька до смерті. Таке явище природні науки пояснити не можуть. В той же час Церква навчає нас, що освячена гостія стає Тілом Христа, силою Його слів на Тайній Вечері, які повторюють священики під час освячення на Літургії.

          Результати гістопатологічного дослідження від 21 січня 2009 року були додані до справи, переданої Митрополичій курії Білостоку.

          У офіційному комюніке Митрополича Курія Білостоку заявила:

          «Подія  в Сокулці не противиться вірі Церкви; а радше, вона підтверджує її. Церква завжди визнавала, що після слів освячення, силою Святого Духа, хліб перемінюється на Тіло Христа, а вино – на Його Кров. Окрім цього, ця подія є запрошенням для усіх служителів Євхаристії роздавати Тіло Господнє з вірою і обережністю, а для вірних – приймати Його із поклонінням».

           

          Джерело: catholicnews

          Читай також

        • Отець-доктор Іван Гобела: «Великий піст ― час для нашого преображення і Канон Святителя Андрея Критського в цьому нам допоможе»
        • Три етапи, щоб увійти у Великий Піст
        • А ти сьогодні бачив Бога?
          • Оціни

            How useful was this post?

            Click on a star to rate it!

            Average rating 0 / 5. Vote count: 0

            No votes so far! Be the first to rate this post.

               

              Коментарі

              • Dmytro    27.09.2017 о 22:22

                І жодного доказу. Як завжди, в кращи традиціях церкви

                • Тетяна Трачук    28.09.2017 о 13:57

                  Ісус нікому нічого не доводив, Він просто робив чудеса і проповідував. Те, що написане вище – це результат дослідження, науковго. Для того, хто вірить, це ще раз підтвердить Ісусову присутнічть у Євхаристії, для того, хто не віоить, може стане причиною для того, щоб задуматись і переосмислити:)

                • Які ще тобі докази потрібні, сліпе створіння?! Ну візьми шматок дріжджового хліба і прісного (для порівняння )і поклади у воду на такий час. Потім вийми, якщо буде що виймати, і далі все як робили вони. Будеш точно впевнений у тому, що ти сам робиш. І побачиш.