Перше Послання Апостола Павла до Солунян 5, 1-8.
1. Браття, про час та пору немає потреби, щоб до вас писати, 2. бо самі знаєте, що день Господній прийде, як злодій уночі. 3. Коли говоритимуть: мир і безпечність, тоді зненацька злетить на них погибіль, як біль родіння на вагітну, і не уникнуть. 4. Та ви, брати, не в темряві, щоб вас той день захопив зненацька, як злодій, 5. бо всі ви сини світла й сини дня. Не належимо ні ночі, ні темряві. 6. Не спімо, отже, як інші, але чуваймо й будьмо тверезі. 7. Ті бо, що сплять, сплять уночі, і ті, що впиваються, впиваються вночі. 8. Ми ж, які належимо дневі, будьмо тверезі, надівши броню віри та любови, і шолом надії на спасіння.
Євангеліє від Луки 11, 47 – 12, 1.
Сказав Господь до юдеїв, які до нього прийшли:
47. Горе вам, книжники й фарисеї, що будуєте гроби пророкам, і ваші батьки їх убили! 48. Ви так стаєте свідками й даєте згоду вчинкам батьків ваших: вони їх убивали, а ви будуєте їм гроби!
49. Тому й каже мудрість Божа: я їм пошлю пророків і апостолів; вони деяких з них уб’ють, а деяких будуть гонити, 50. щоб цей рід відповів за кров усіх пророків, пролиту від сотворення світу, 51. від крови Авеля до крови Захарії, вбитого між вівтарем і храмом. Так, я кажу вам: рід цей відповідатиме за все те.
52. Горе вам, законовчителям, бо ви взяли ключ знання. Самі ви не ввійшли, і тим, що хотіли ввійти, заборонили.
53. Як він вийшов звідти книжники та фарисеї стали сильно на нього нападати й ставити йому різні питання, 54. чигаючи, щоб несподівано піймати яке слово з уст його.
1. Тим часом, як народ зібрався тисячами, так що одне одного топтало, він почав говорити, перш до своїх учнів:
– Остерігайтесь фарисейської закваски, тобто лицемірства.
Нічого нам на цій землі не належить. Бо життя – це насамперед шлях, дуже важливий, але минущий.
Не знає ніхто, коли піде звідси. Мати носить дитя під серцем, але Бог обирає мить, коли воно прийде на світ, як і ту, коли полишить.
Як важко у культурі наскрізного служіння матеріальним речам зберегти свою душу непорушною у чеканні і прагненні Бога, необтяженою хибними потребами та прагненнями.
Бог є нашим початком і кінцем і все, що окрім Бога – це спосіб Його зрозуміти, пізнати і до Нього прийти.