До Тимотея першого послання святого апостола Павла читáння.
8. Сину Тимотею, ми знаємо, що закон добрий, коли хто уживає його за законом, 9. відаючи, що закон дано не для праведника, але для беззаконних, непокірних, безбожних, грішників, нечестивих, нечистих, батьковбивців та матеревбивців, душогубців, 10. розпусників, мужоложців, людоловів, забріханців, кривоприсяжників і для всіх інших, що противляться здоровому навчанню, 11. згідно з євангелієм слави блаженного Бога, яке мені було доручено.
12. Дяку складаю тому, хто мені дав силу: Христу Ісусу, Господеві нашому, бо він визнав мене вірним, поставивши на службу: 13. мене, що спершу був хулителем, гонителем і насильником; але мене помилувано, бо я, не відаючи, діяв у невірстві. 14. Благодать же Господа нашого надмірно вилилась на мене з вірою і любов’ю, що в Христі Ісусі.
Євангеліє від Луки 14, 25-35.
25. В той час, коли йшла з Ісусом велика сила народу, він обернувсь і до них мовив:
26. – Коли хто приходить до мене і не знелюбить свого батька й матір, жінку, дітей, братів, сестер, та ще й своє життя, не може бути моїм учнем. 27. Хто не несе хреста свого, і не йде слідом за мною, не може бути моїм учнем.
28. Хто бо з вас, коли захоче будувати башту, не сяде перше й не обрахує видатків, чи має чим кінчити, 29. щоб часом, як поставить підвалину та не зможе скінчити, усі, що бачитимуть те, не почали сміятися з нього, 30. кажучи: цей чоловік узявся будувати, та не міг закінчити.
31. Або який цар, ідучи війною на іншого царя, не сяде перш та не роздумає, чи може з десятьма тисячами стати проти того, хто йде з двадцятьма тисячами на нього? 32. Коли ж не може, як той ще далеко, шле посольство і просить миру.
33. Так і кожний з вас, хто не зречеться всього, що має, не може бути моїм учнем.
34. Сіль – річ добра, але коли сіль звітріє, чим її приправити? 35. Ні в землю, ні на гній вона більш не придатна: її геть викидають. Хто має вуха слухати, хай слухає.
Луки 14, 35: “Хто має вуха слухати, хай слухає”
Цей світ створений для слухання й споглядання. Та ми навчилися так багато говорити і настільки абстраговуватися від усього довкола, що не чуємо й не бачимо нікого, крім себе.
Цей світ аж гуде голосами, які заглушують мову самого світу.
Навіть у своїх молитвах ми готові лише говорити, виговорюватися, але аж ніяк не слухати.
А молитва – не лише слова. Молитва – це споглядання, відчуття і слухання.
Замовкніть, щоб почути Бога!
Заплющіть очі, щоб Його побачити!