Першого соборного послання Петрового читáння.
1 Пт. 60 зач.; 3, 10-22.
10. Улюблені, хто хоче життя любити
й бачити дні добрі,
хай береже язик від лихого,
уста від слів лукавих.
11. Хай ухиляється від зла й чинить добро,
шукає миру й побивається за ним.
12. Бо очі Господні на праведних,
і його вуха звернені до їхньої молитви,
лице ж Господнє проти тих, що лихо діють.
13. Та й хто вам заподіє лихо, коли ви стали ревнителями добра? 14. Бо коли страждаєте за справедливість – ви щасливі! Погрози їхньої не бійтесь і не тривожтесь, 15. але Господа, Христа святіте у ваших серцях, завжди готові дати відповідь кожному, хто у вас вимагає слова про вашу надію, однак, із скромністю та страхом, 16. маючи добру совість, щоб саме тоді, коли вас обмовляють, були осоромлені ті, які роблять наклепи на вашу добру поведінку в Христі.
17. Ліпше бо, коли така вже воля Божа, страждати, чинячи добро, ніж зло чинити. 18. Бо й Христос, щоб привести нас до Бога, один раз постраждав за гріхи наші: праведник – за неправедних, хоч був убитий тілом, але оживлений духом, 19. в якому він пішов проповідувати і тим духам, що в темниці; 20. тим, що колись були неслухняні, яких Бог довготерпеливо чекав за часів Ноя, коли будувався ковчег, в якому мало, тобто вісім душ, урятувалися водою. 21. Вас же тепер спасає прообраз цього, тобто хрищення, в якому позбуваєтеся не тілесної нечистоти, але отримуєте добру совість у Бога через воскресіння Ісуса Христа, 22. який, зійшовши знову на небо, є по правиці Божій і якому підкорені ангели, власті й сили.
Від Марка святого Євангелія читáння.
Мр. 55 зач. 12, 18-27.
18. В той час прийшли до Ісуса садукеї, які кажуть, що немає воскресіння, і питають його, кажучи:
19. Учителю, Мойсей написав нам, що коли в кого помре брат і зоставить жінку, а дітей не зоставить, то щоб брат його взяв жінку і дав потомство братові своєму. 20. Сім братів було. Перший узяв жінку й помер, не лишивши потомства. 21. Узяв її другий і помер, не лишивши потомства; так само й третій. 22. Нікотрий із сімох не лишив потомства. А після всіх померла й жінка. 23. При воскресінні, вони як воскреснуть, котрого з них вона буде жінкою? Бо семеро мали її за жінку.
24. Ісус сказав їм:
– Чи не тому ви помиляється, що не знаєте ні Писання, ні Божої сили? 25. Бо як воскреснуть із мертвих, ні женитимуться, ні виходитимуть заміж, але будуть як ангели на небі. 26. А про мертвих, що вони воскреснуть, хіба ви не читали в книзі Мойсея місця про кущ, як Бог сказав до нього: Я – Бог Авраама, Ісаака й Бог Якова, 27. Він – Бог не мертвих, а живих. Тому ви вельми помиляєтеся.
Марка12, 27: Він – Бог не мертвих, а живих
Що з того, що носитимемо постійно в руках вервичку чи молитовник, якщо ненавидітимемо всіх довкола? Що з того, що старанно відвідуватимемо церкву, якщо не помічатимемо чужої біди? Яка користь із того, що достеменно знатимемо всі молитви, імена всіх святих, якщо засуджуватимемо свого ближнього?
Віра…
В ній замало бути теоретиком. Недостатньо наосліп йти, не бачачи дії Бога в інших людях.
Віра вартісна лише тоді, коли вона жива. Коли своєю поведінкою щодо інших свідчимо: я вірю в любов Господа, бачу її в своєму житті, тому й ділюся цим багатством з іншими.
Що з того, що носитимемо постійно в руках вервичку чи молитовник, якщо ненавидітимемо всіх довкола? Що з того, що старанно відвідуватимемо церкву, якщо не помічатимемо чужої біди? Яка користь із того, що достеменно знатимемо всі молитви, імена всіх святих, якщо засуджуватимемо свого ближнього?
Віра…
В ній замало бути теоретиком. Недостатньо наосліп йти, не бачачи дії Бога в інших людях.
Віра вартісна лише тоді, коли вона жива. Коли своєю поведінкою щодо інших свідчимо: я вірю в любов Господа, бачу її в своєму житті, тому й ділюся цим багатством з іншими.