Святе Письмо з розважаннями на 31 серпня

Читай також

  • Святе Письмо з розважанням на 14 квітня
  • Святе Письмо з розважанням на 13 квітня
  • Святе Письмо з розважанням на 7 квітня
        • Святе Письмо з розважаннями на 31 серпня

          До Корінтян другого послання святого апостола Павла читáння.

          2 Кор. 182 зач.; 6, 11-16.

          11. Браття, уста наші відкрились до вас; серце наше поширилось. 12. Вам у нас не тісно, тіснота – у вашім серці! 13. Ви ж в обмін за те, мов до дітей говорю, зробіть теж широким ваше серце.

          14. Не запрягайтеся з невірними в чуже ярмо. Яка бо спільність праведности з беззаконням? Що спільного між світлом і темрявою? 15. Яка згода між Христом і Веліяром? Яка участь вірного з невірним? 16. Які взаємини між храмом Божим та ідолами? Ми бо храм Бога живого, як сам Бог сказав був.

          Алилуя (г. 8.): Воскресни, Господи, в упокій Твій, Ти і кивот святині Твоєї (Пс 131,8).

          Стих: Клявся Господь Давидові істиною і не відречеться її (Пс. 131,11).

          Від Марка святого Євангелія читáння.

          Мр. 4 зач. 1, 23-28.

          23. В той час якийсь чоловік був у юдейській синагозі з нечистим духом, що закричав, кажучи:

          24. – Що нам і тобі, Ісусе Назарянине? Прийшов єси нас погубити! Знаю бо, хто ти: святий Божий!

          25. Ісус погрозив йому:

          – Мовчи, вийди з нього!

          26. Нечистий дух стряс ним, скрикнув сильним голосом і вийшов геть із нього. 27. Здивувалися всі й один одного питали:

          – Що це за нова повновладна наука? Навіть нечистим духам наказав, і ті слухаються його!

          28. І вмить чутка про нього розійшлася по всіх усюдах, по всій країні галилейській.

          —-

          Мр. 1, 23-28. «Що нам, та й Тобі, Ісусе Назарянине? Прийшов єси нас погубити!»

          У цьому епізоді не можемо зауважити, що Ісус Христос хоче оздоровити цього чоловіка, не бачимо навіть, що Він зацікавлюється ним. Тут ситуація зворотна: опанований нечистим духом сам дає про себе знати в присутності Спасителя. Цей епізод важливий, коли говоримо про євангелізацію, про катехизацію. У цьому випадку Христос не проповідував словами Доброї Новини – Євангелія. Він сам своєю особою являв її.

          Так само було зі святими: де вони з’являлися в Церкві, чи це були папи, чи патріархи, єпископи, священики, монахи, миряни – всюди вони «реформували Церкву» своїм святим життям. Вони не робили якихось спеціальних реформ, але давали Богові змогу реформувати через себе.

          Важливо пам’ятати ці слова отців: «Здобудь мир – і навколо тисячі спасуться; спасайся – і навколо тебе тисячі спасуться». Найперше, змінюючи себе, маємо ставати ближче до Бога й давати Йому перебувати в нас. Тоді вже сам Бог діє через нас.

          Так само, як радіоактивний метал випромінює частинки сам по собі, так і ми, коли маємо в серці Бога, просто випромінюємо Його, промовляємо не тільки своїми словами, а й «передаємо» Його, спеціально нічого, здавалось би, не роблячи.

          У Церкві завжди було і є важливим особисте навернення, особисте пізнання Христа. Саме тому наше життя буде найкращим свідченням про Бога, найкращою місією, найкращою євангелізацією. (Вл. Венедикт Алексійчук)

          Читай також

        • Святе Письмо з розважанням на 14 квітня
        • Святе Письмо з розважанням на 13 квітня
        • Святе Письмо з розважанням на 7 квітня
          • Оціни

            How useful was this post?

            Click on a star to rate it!

            Average rating 0 / 5. Vote count: 0

            No votes so far! Be the first to rate this post.