Добро не може бути лише для Бога, воно має бути добрим і для ближнього

Читай також

  • Чи можна з позиції Церкви вважати тих, хто загинув за Україну, новомучениками?
  • Школа міжконфесійного діалогу «Зцілення ран війни: спільне завдання українських Церков»
  • У пошуках крихти надії
        • Добро не може бути лише для Бога, воно має бути добрим і для ближнього

          Важливо у пізнанні Божої волі, — це любов до ближнього, а особливо до ворогів. Основою кожного нашого прагнення має бути любов до ближніх, до Церкви, до цілого людства. Те прагнення, яке не веде до любови ближнього, не може бути добре. Для прикладу: хтось дуже «побожний», але не має часу на друзів, рідних і чоловіка/жінки. А добро не може бути лише для Бога, це має бути добрим і для ближнього.

          У духовному житті важлива єдність цих двох заповідей: любов до Бога і до ближнього. Ніколи не може бути протиставлення любови до Бога і любови до ближнього. Господь поєднує ці дві заповіді, коли каже, що немає «іншої, більшої від цих, заповіді» (Мр. 12, 31). Бог із цих двох заповідей робить одну, бо ж любов є одна. Не може бути хтось добрим братом, але недобрим чоловіком, доброю мамою, а недоброю сестрою. Любов одна, вона є або, або її нема. Ніяке добре прагнення не може досягатись кривдою людською, бо ж не можна робити добро, коли комусь це приносить страждання.

          Владика Венедикт АЛЕКСІЙЧУК

          Читай також

        • Чи можна з позиції Церкви вважати тих, хто загинув за Україну, новомучениками?
        • Школа міжконфесійного діалогу «Зцілення ран війни: спільне завдання українських Церков»
        • У пошуках крихти надії
          • Оціни

            How useful was this post?

            Click on a star to rate it!

            Average rating 0 / 5. Vote count: 0

            No votes so far! Be the first to rate this post.