Послання Апостола Павла до Євреїв 9, 24-28.
24. Браття, Христос увійшов не в рукотворну святиню, яка була подобою правдивої, а в саме небо, щоб тепер явитися за нас перед лицем Божим. 25. Та й не на те увійшов він, щоб принести себе самого багато разів у жертву, як входить первосвященик щороку в святиню з чужою кров’ю; 26. інакше бо він був би мусів багато разів страждати від заснування світу. Тепер же він раз назавжди явився на кінці віків, щоб знищити гріх своєю жертвою. 27. І як призначено людям раз умерти, і потім суд, 28. так і Христос лиш раз мав себе принести, щоб узяти на себе гріхи багатьох; вдруге же не гріха ради, але для спасіння явиться тим, що очікують його.
Послання Апостола Павла до Євреїв 9, 1-7.
1. Браття, перший завіт мав також свої установи щодо служби і мав святиню земну. 2. Споруджено бо перший намет, де були світильник, стіл і хліби предложення; він зветься Святе. 3. За другою завісою був намет, званий Святе святих, 4. зо золотим жертовником для палення пахучого кадила та кивотом завіту, що був увесь покритий золотом; у ньому був золотий посуд з манною, розцвіле жезло Арона й таблиці завіту. 5. Зверху же над ним були херувими слави, що крильми отінювали престол умилостивлення. Але про це не час тепер говорити докладно.
6. І от як усе це так було уряджено, в перший намет увіходили завжди священики, виконуючи службу; 7. в другий же раз на рік – лише первосвященик, і то не без крови, яку приносив за свої і людські провини.
Євангеліє від Марка 8, 27-31.
27. Одного разу пішов Ісус із учнями до сіл Кесарії Филипової і в дорозі питав учнів, кажучи до них:
– За кого мене мають люди?
28. Вони йому відповіли:
– Одні – за Івана Христителя, інші – за Іллю, ще інші – за одного із пророків.
29. – А ви, – спитав їх, – що кажете про мене: хто я?
Озвавсь Петро й каже до нього:
– Ти – Христос.
30. І він наказав їм гостро, щоб нікому не говорили про нього.
31. І почав навчати їх, що Синові чоловічому треба багато страждати, і старші, первосвященики та книжники відцураються його і його уб’ють, і він по трьох днях воскресне.
Євангеліє від Луки 10, 38-42; 11, 27-28.
38. В той час увійшов Ісус в одне село, і якась жінка, Марта на ім’я, прийняла його в хату. 39. Була у неї сестра, що звалася Марія; ця, сівши в ногах Господа, слухала його слова. 40. Марта ж клопоталася, услуговуючи всіляко. Підійшла вона й каже:
– Господи, чи тобі байдуже, що сестра моя лишила мене саму служити? Скажи їй, щоб мені помогла.
41. Озвався Господь до неї і промовив:
– Марто, Марто, ти побиваєшся і клопочешся про багато, одного ж потрібно. 42. Марія вибрала кращу частку, що не відніметься від неї.
27. Коли він говорив це, якась жінка підняла голос з-між народу і сказала до нього:
– Щасливе лоно, що тебе носило, і груди, що тебе кормили. 28. Він озвався:
– Щасливі ті, що слухають слово Боже і зберігають його.
Мр. 8, 27-31.: “А ви, – спитав їх, – що скажете про мене, хто я?”
Ким для мене є Господь? Пристанищем, де можна заховатися від різних тривог і життєвих перипетій? Дороговказом у житті? Кимось, на кого можна завжди покластися і знати, що буду вислуханий?
Коли звертаюся до Нього? Коли мені болячи чи самотньо? Він той, Хто найпершим знає про моє щастя? Чи Бог для мене є Тим, із ким говорю завжди, Хто може порадити?
Чому нам варто розуміти, ким для нас є Бог? Просто, щоб розуміти, що ми вкладаємо в наші молитви. Чи сприймаємо Його просто як Того, хто десь є там, Хто якось між іншим спостерігає, а чи Тим – хо постійно тримає нас за руку і веде по житті.
Тож ким для мене є мій Господь?