БЛОК ТРЕТІЙ. ЗУСТРІЧ ДРУГА. СТРИБОК ВІРИ

Читай також

  • БЛОК СЬОМИЙ. ЗУСТРІЧ ДРУГА. ФІНІШ – ЦЕ ПО СУТІ СТАРТ
  • БЛОК СЬОМИЙ. ЗУСТРІЧ ПЕРША. НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ
  • БЛОК ШОСТИЙ. ЗУСТРІЧ ТРЕТЯ. ОВЕЧКИ ХРИСТОВІ, АЛЕ НЕ СТАДО
    • Оціни

      0
      0
          БЛОК ТРЕТІЙ. ЗУСТРІЧ ДРУГА. СТРИБОК ВІРИ

          Слоган:

          Вірити – це ступити на першу сходинку тоді, коли не бачиш усієї драбини (Мартін Лютер Кінг)

          Талісман:

          Діти із м/ф «Нікчемний я»

          Біблійний уривок:

          Мт. 14, 22-34

          Мета:

          Роз’яснити справжнє християнське розуміння віри та наслідків, які з неї випливають у житті християнина. Роз’яснити значення поняття «стрибок віри» а також питання його відповідності автентичному християнському вченню.

          Дискусійне питання:

          Хіба християнство і релігія взагалі не є суцільним «стрибком віри»,  вірою у щось незрозуміле, абстрактне і невидиме, чого ніколи не можна буде пізнати і в чому неможливо бути на 100% певним?

           

          Джерела для катехизації:

          Євангеліє від Матея 14, 22-34
          Житіє преподобної матері нашої Марії Єгипетської
          Катехизм Католицької Церкви, 153-159

           

           

          Рекомендований порядок проведення катехизації:

          1Розпочавши із читання та обговорення уривку зі Святого Письма, даного на сьогодні (ходіння ап. Петра по воді), сказати, що вчинок Петра цілком відповідає такому відомому в спорті й ігровій індустрії поняття як «стрибок віри».

          2Для ілюстрації того, що ж означає цей термін можна показати момент з кульмінації мультфільму «Нікчемний Я», де діти мають довіритись Грю та стрибнути на його корабель у дуже екстремальній ситуації.

          3Тоді можна запропонувати наведене вище дискусійне питання, подавши його у наступному ракурсі: християнин, який вірує, він покладається на щось дуже непевне, для чого не можна навести доказів, які будуть абсолютно переконливими. Причому натомість він багато чим жертвує. Тож мабуть наша віра в Бога й рішення слідувати Його заповідям і є тим небезпечним та страшним «стрибком віри».

          4Тоді слід згадати слова із Послання до Євреїв: «Віра є запорукою того, чого сподіваємося, – доказ речей невидимих» (Євр 11,1). Тобто віра – це у першу чергу певність, у тому, що приймаєш і чим живеш, а не бездумне занурення в океан невідомості й непевності. (хоч це певною мірою й суперечить слогану сьогоднішньої зустрічі, але хто казав, що наші слогани завжди будуть казати тільки хороші речі 🙂 ).

          Інтерактив:

          1. Скотчем або різними деталями окреслити маршрут в приміщенні. За цим вибрати бажаючого хто із завязаними очима, слухаючи підсказки колег, в шумі та галасі натовпу, пройде певно цілий шлях.
            І там наступні.
          2. Для цієї вправи потрібна груба доска на яку можна ставати, та яка може витримати людину. Також коврик, щоб мякше було, та шарф щоб завязати очі. На початку ведучий показує як це відбувається, а саме двоє дужих хлопців підносять ведучого який стоїть на дошці на рівні 1-го метру, і він стрибає. Тоді обираються троє бажаючих які виходять за межі приміщення, та по черзі виконують завдання. Але тепер кожному учаснику завязують очі, коли він стає на доску то його вже не підносять на рівні одного метру від землі але тільки на 10-15 сантиметрів роблячи ілюзію що вони піднесли його високо, а саме учасник тримається за голову ведучого, а він у свою чергу помаленьку опускається, тим самим роблячи дану ілюзію, тоді всі просять стрибати.
          3. Також можна провести вправу падіння на довіру. Бажаючий падає на спину, а позаду ведучий, або ще хтось, має її зловити. Для більш відважних можна зробити це зі столу, але тут вже потрібно більше людей для того щоб ловити.

           

          Для висновку:

          5Віра – це не є виключно акт розуму, який будується на логічних аргументах, але без розуму віра не може бути адекватною. Інколи ми, християни, можемо чинити вчинки, які виходять за рамки буденності (як Петро, що ходив по воді) чи повністю перемінити своє життя (як Марія Єгипетська), а інколи це від нас навіть вимагається (коли йдеться про засвідчення своєї віри в часі гонінь або банального її висміювання), але це не є основним правилом християнського життя.

          6На завершення можна як аргумент «за» використати житіє Марії Єгипетської, навернення якої до Христа означало справді радикальну, важку й небезпечну переміну способу життя. Чим це не приклад «стрибка віри»?

          7Молитва:

          Псалом 31(30)

           

          Знайшов помилку? Допоможи виправити! Виділи фрагмент тексту та натисни Ctrl+Enter.

          Читай також

        • БЛОК СЬОМИЙ. ЗУСТРІЧ ДРУГА. ФІНІШ – ЦЕ ПО СУТІ СТАРТ
        • БЛОК СЬОМИЙ. ЗУСТРІЧ ПЕРША. НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ
        • БЛОК ШОСТИЙ. ЗУСТРІЧ ТРЕТЯ. ОВЕЧКИ ХРИСТОВІ, АЛЕ НЕ СТАДО
          • Оціни

            0
            0

               

               

              Підпишись на новини

              Напиши відгук